Subject: Selgitus uue mootorsõidukimaksu seaduse kohta
From: "REINS Agris" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 18 Oct 2024 14:17:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud kirjasaaja

Seoses uue mootorsõidukimaksu seadusega palume selgitada järgmisi
küsimusi:

1.	Uue auto ostmine: kas uue auto ostmisel edasimüüjalt on tulevikus
registreerimistasu auto hinna sees ja kas selle maksab edasimüüja või peab
ostja selle eraldi tasuma?
2.	Käibemaks registreerimistasult: kas registreerimistasu
maksustatakse käibemaksuga, kui see sisaldub uue auto hinnas ja selle
tasub automüüja?
3.	Pikaajaline rent: mootorsõidukimaksu seaduse §-s 5 on sätestatud,
et mootorsõidukimaksu maksja on vastutav kasutaja, kui sõiduki omanik on
liisinguandja. Kas võiksite palun selgitada, kas sama põhimõte kehtib ka
rendiettevõtete (mitte kapitalirendi pakkujate) pakutava rendi suhtes, kui
vastutav kasutaja on registreeritud sõidukiregistris? Kui see on nii, siis
kas ka sõiduki omanik (rendiettevõte) saab maksuteatiseid või saadetakse
need ainult vastutavatele kasutajatele?
4.	Kasutatud autode müük: kas kasutatud autode müügi korral peab
registreerimistasu maksma müüja või ostja?

Oleme tänulikud, kui selgitate meile neid küsimusi.

Ette tänades kulutatud aja ja abi eest.

Parimate soovidega

Agris REINS

Baltic Legal & Compliance Specialist

ALD Automotive SIA | ALD Automotive UAB | ALD Automotive Eesti AS

 +371 29 395 650

 <https://www.linkedin.com/company/ayvens>
<https://www.youtube.com/@Ayvens>    <https://twitter.com/ayvens_group>

 <http://www.ayvens.com/>